sommar♥

herregud vilket härligt väder det är ute idag! Och tydligen ska sola skina precis hela dagen.
Jag ska aldeles strax gå ner till farmor, som bor 200m längre ner på gatan och äta lunch. Senare ska jag upp till hansjö och rida Imse, tror jag kör ett dressyrpass nere på klubben.
Hasse får vila även idag då, det är bara bra för honom att få tagga ner ett par dagar och bara gå och käka gräs. Han är ju så grymt svår att göda upp.

Lite senare ska vi åka ut till vika och köpa ett par stigbyglar, sprenger kopior :)


Kommentarer
Postat av: Jag

Köp inte kopior sägger jag bara. Man få vad man betalar för. Jag rekomenderar Bow balance. Grymt bra!! Fin häst du har föresten! :)

2010-07-07 @ 20:32:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0