My Imagination 1m



hinder 1 tyckte jag var bra, sen fick vi fel galopp och jag rättade inte till det av någon andledning, dock byter han till tvåan och får en bra språngkurva, rider sedan 6 galoppsprång till ett räcke på en linje med konstiga måttet 26m, i 90 gick han lätt på 5. Bra språng på 3an, red fram lite mycket på 4an och gick på 4språng till en oxer (21m), skulle altså satt ihop honom lite mer innan. Tar ut vägen bra på 6an, får ett bra språng, kanske lite nära. Sen lite frammåt på 7an och avslutar med ett fint språng.

Överlag tycker jag att ritter är bra, lite små detaljer som jag behöver jobba på som att inte "dyka" med huvudet över sprången, någon som har nå tips på hur man tränar bort det?. överlivet är mycket bättre och skänklarna helt ok, skulle vilja dra tillbaks dom lite mer mellan hindren. Armbågarna är betydligt bättre än förut, dock vill jag böja lite mer och få in dom mot kroppen lite till. Sitsen tycker jag är lätt och fin genom hela banan.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0