kungarna

precis kommit hem från första tävlingsdagen, och är skapligt trött efter att ha gått upp 6:15 samt ridit 4 klasser i 30 graders hetta.  Måste säga att jag är sjukt nöjd med resultaten och även med hästarna som har skött sig exemplariskt samt min sjukt duktiga hästskötare Susanna Kans, utan henne hade inte jag inte klarat dagen.

Imse 0:ade iaf 90 och fick 8fel i 1m debuten. Jag la en volt då vi inte hann riktigt klar i en uppsväng till ett maxat räcke på kortsidan, han petade även det och efter det var han uppe mot 150 och hoppade! Skojjar inte, helt sjukt vad han lyfte (bilder kommer sen).

Första klassen med hasse, 1m, kändes så sjukt låg att han blev lite nonchalant och fokuserade väll inte så mycket på hindren. Omhoppningen var dock riktigt bra och vi vann. Men efterssom att jag red Imse strax efter så var det han som fick följa med in på prisutdelningen.
1.10 kändes bättre, men lite samma sak där. dubbel 0:ade iallafall, red inte på klockan alls utan jag vill bara få fina rundor för en bra matchning mot 1.20. Kom precis utanför placering.

Men båda hästarna har gjort det enormt bra i den hettan och jag vet inte hur många liter vatten jag hällde i mig. Hoppas det blir lite svalare imorgon, då blir det iaf bara en 1.10

/ Marre♥


Kommentarer
Postat av: Susanna

Det var bara roligt =) Grattis igen!

2010-07-03 @ 20:18:53
URL: http://supersus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0