har precis kommit hem till pappa, och tydl...

har precis kommit hem till pappa, och tydligen har han åkt till ludvika utan att berätta något så nu sitter jag på stentrappan, sjukt trött och med huvudverk. Vilket jag antagligen lär få göra ytterligare en timme, så nej jag är inte på världens bästa humör ;o Det gick iallafall super med hasse, tränade på att han skulle följa efter mig även fast Agent står inne och skriker. Började även med att försöka gå lite åt det håll jag pekar, typ mellan koner och över småhinder. Var ju som de flesta nya saker svårt i början, men han fattade ritigt bra på slutet vad det handlade om :) Nästa helg händer nog nått roligt, även någonting inom en snar framtid men det får ni höra mer om lite närmare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0