Åska

Vaknade 5 imorse av en j*la smäll och att det lät som att taket höll på att rasa, det visade sig vara åskväder som höll i sig hela morgonen.
Började sedan vid 4 igen och har snällt hållt igång ända tills nu, så ridningen med Helge blev inställd samt pappa och Andreas gitrarr spelning.
Satte mig med Hasse i boxen och kikade i nya hööks katalogen medan det åskade, massa mysigt ända tills jag gick upp för att dra igen fönstren och när jag var längst bort blev det strömavbrott samtidigt som det small! Läskigaste jag har varit med om ever.. eller nå.

Jag hade tur och han precis rida Imse, tog en galopprunda runt bergkarlås, tog väll ett tag men han vaknade till efter en stund och blev riktigt pigg. Min lilla teddy björn i 2 veckor♥

Torsdag ska vi till Mats på Wilkesbacka, grym vetrinär som jag starkt rekomenderar! Hoppas vi kommer underfund med vad som är problemet med Hasse och att det inte är nå allvarligt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0