wet n' wild

Tänkte vara lite "normal" och göra ett inlägg om skolan idag. Vi hade bad på idrotten idag och tack Denice för att jag fick låna dina badbyxor och din bikini överdel, anars hade det npg blivit lite pinsamt. Inte så kul att komma på kvällen före att överdelen är aldeles för liten x)

Vi fick först simma 12 längder (lite mer än 200m) och jag som såklart hade glömt att ta min medicin mot astma höll på att dö, haha nejdå, men jävligt jobbigt blev det. Sen fixade vi första delen på VG nivå, nämligen att livrädda. Gick faktiskt jätte bra. Andra delen tyckte iaf jag lät väldigt konstigt, att motions simma? eh nån mer än jag som tyckte det var en konstig sak? men iaf ska vi göra det nästa vecka :)

Övriga dagen var faktiskt skoj, läxförhöret gick jätte bra, alla lektioner gick bra, retade Johan lite och snackade lite med Lucas. Spelade biljard med killarna i klassen det gick inte bra, men det är för pinsamt för detaljer!

Något hästigt måste det väll bli då
Första bilden någonsin som jag såg på Minto, Mia skickade den 2 veckor innan vi provade honom/ köpte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0