Torsdag

Det är fredag idag, men det fanns ingen tid alls för bloggen igår. Skolan igår var almännt tråkig och dryg, hade först typ 1,5 timmes No med bara genomgång om radioaktivitet, fett jobbigt och fett svårt, hade gärna velat va i K-holm så att Sid hade kunnat förklara de här gångerna. Son var ännu värre och drygare än vanligt, det blir lite tjatigt när man har gjort EXAKT samma sak 3 gånger i veckan, 1,5 timme åt gången i 2 veckors. Och fast vi var extremt tysta så hade MrM något alvarligt agg mot 9:4 idagoch bara klagade;o

Slöjden gick bra, jag och Marja stickade på och jag kom tom. så långta att jag bytte färg. På Musiken hade vi våran gamla musiklärare Helena som vikarie, vi skulle klippa ut bilder ur kopior på målningen " blablablas trolovning" och göra våran egen tolkning och sedan skriva vad allt i bilden symbolisera.Helt världelöst men vi hade kul iaf. Min och Denices blev klart bäst ;).

Slutade halv 4, åkte upp till Ullis och red bebis. Gick super som vanligt, han har blivit jätte stark och duktig. Sen direkt upp till Torrvål för att göra skit jobbet, mockningen såklart. In och äta på 5min ut istallet igen, göra iordning Hasse och åka ner på klubben. Hör och häpna för första gången sedan jag började rida för Tusse (5år  sedan) var de i tid. Vi tränade på att vara i lättsits och göra så lite som möjligt, hoppa studs lägga en liten volt och hoppa studs åt andra hållet typ. Gick inte så bra, vet inte varför men det har gått bättre iaf.

Kom hem 10, så däckade framför tvn i ett par minuter innan jag släpade in mej i sängen.


Hannibal Hayes, det bästa som hänt mig, älskar dej mest av allt :')<3


Kommentarer
Postat av: Freddi

vi gillar bilden! :D <3

2010-01-23 @ 00:24:41
URL: http://fkallstrom.blogg.se/
Postat av: Marre

Vi gillar hästen :D<3

2010-01-23 @ 12:12:58
URL: http://clarquists.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0