Sämst uppdatering

Jag vet, men jag lovade mig själv att inte bli beroende av bloggen och sätta bloggen före ex. skolarbeten och det ska jag inte göra heller. Därför så har jag inte varit inne på datan på ett par dagar och därför inte kunnat uppdatera bloggen heller (:

Men tänkte gör en liten sammanfattning då av vad som har hänt.

I torsdags så hade vi So prov på Buddhismen, det kändes bra fast oftast är det så att om det känns bra så har det gått åt helvete. Men men, gjort G och Vg i skolan sen om man ville ha högra betyg s fick man ta hem och göra en hemtenta tilll på onsdag. Så det enda som snurrar i mitt huvud just nu är orden från helvetet. Fundera, motivera, analysera och reflektera någon som känner igen dom orden?!
Men men, har iaf gjort klrt första delen av 3 på Mvg delen och har kommit 1.5 A4 på datan, suck.

Igår var jag ner på klubben och hoppade Roger, gick verkligen super. han hoppade fem och 5,5 för första gången och gen en liten bana på 90 i galopp. Gud vad han har utvecklats sen förra veckan :) Nästa gång måste jag ta med kameran och filma! Även Hasse gick super igår, dock lite stressad av sig.. men mycket bättre än förut så det går frammåt.

Idag och Imorgon är det träning för Fredrik i Orsa, har inte ridit för honom sen jag var 6 år och började rida. och ush vilket traumatisk upplevelse jag fick. Han lovade mej att få galoppera varje gån men tror ni att jag fick det då? Nej! vissa sår tar längre tid att läka än andra (; haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0