långdag

En nya dag och en ny vecka, vi börjar skolan på "riktigt" idag med vanliga lektioner, läxor och  prov, usch! Fett softa att katrineholmarna börjar imorgon lix. Slutar halv 4 och då blire att åka direkt upp till stackmora och rida. Jag har knäppt massa kort med mobilen som jag ska lägga ut... så fort jag har skaffat en usb kabel (;

Som ni fattar blir det en lång dag idag, så vi får se hur det blir med bloggandet, undertiden kan ni njuta av mitt patetiska försök att göra en avatar, haha. Satt typ 1 timme igår och pysslade med det i photoshop innan jag fick till det så att jag ite skämms alt för mycket över den. Altså min egen tolkning av avatar, enjoy.

                                                                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0