Första inlägget

Hej hej :)
Det här är som ni kanske märker det första inlägget i bloggen. Jag har haft bloggar förut men som många andra blev jag beroende och insåg att jag var tvungen att ta en pause. Nu ska jag göra ett nytt försök och ha bloggen mer som en dagbok för att komma ihåg vad jag gör, samt komma ihåg träningar, vad jag har gjort, hur det gick mm.

Som ni kanske såg när ni kom in till bloggen så är jag 15 (fyller 16 i februari), Jag heter Marre, en förkortning av Marie-Louise. Jag ska nog inte säga så mycket mer utan ni får följa bloggen för att få reda på mer :)





                                                                                                                              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0