fixat och klart

Är i Torrvål och har precis ätit klart, mammas köttfärspaj mums! Kände mig väldigt duktig idag då jag inte slöade bort hela dagen utan åkte till torrvål och fixade stallet vid halv 12. Fixade med Hasses ben, kylde tvättade, smorde med arnika mm. och han är faktiskt bättre idag än igår .

Förövrigt så rensade jag ur min garderob i går kväll, halva garderoben försvann typ och mamma vart lycklig över att hon fick massa nya kläder. Fast jag bölar för att nu har jag typ inga kläder kvar. Ska möblera om idag och knäppa kort så ni får se hur det ser ut.

Nu ska jag upp till Ullis och rida Roger, det blev inge hoppning, cp kyla! Men får iaf träffa bebis. Kom på att efterssom att jag nämner dom ganska mycket i bloggen så måste jag ju presentera dom lite bättre någondag. Och imorgon börjar skolan, bajs :(

Just ja, kom på vad det var för fel på komenteraren. Är ganska krångligt och förklara så det får bli en annan dag. Men nu kan ni ösa komentarer iaf !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0