Alltid denna kyla

usch idag är det sådär svinkallt igen, typ -27 bajs säger jag bara! Jag som skulle ha hoppat Roger nere på klubben idag, det lär ju inte bli något. Men det skulle bli varmare under dagen så vi får väll hoppas :D

Kom hem ganska sent från stallet igår och glömde helt bort att blogga. Det blev att jag red på Emil istället för Roger, och Lina red barbacka på Rondo. Jag hade ganske kul när vi kom tillbaka och Lina hade fått skavsår i rumpan och fick lov att gå sista biten hem, haha visst är jag elak? ;)

Men för er alla fryslortar som inte pallar att gå ut i kylan idag tänkte jag bjuda på ett par bilder från här om dagen då jag red på ängen. Mobba mig inte för att ag ser ut som en michelingubbe med täckbyxor och vinterstövlar 

(klicka på bilderna för att se dom i större format)


  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0