Np- del prov2

Idag hade vi det andra delprovet i svenska, uppsatts skrivning. Vi fick välja mellan 4 kategorier.. allt är möjligt, åldersgräns, och två till. Jag valde allt är m,öjligt och skrev en berättelse om mig och min tävlingskarriär. Vart faktiskt väldigt nöjd själv och resultatet blev 9 färdig skrivna A4 på 2,5 timme.

Det var inte alls lika jobbit som jag trodde att det skulle vara utan det flöt på riktigt bra. Jag satt hela tiden med MP3 i pluggad i öronen, min fulla godispåse och en av vitamin well- focus såklart.

Sen blev det till att gå ner på Isen och ha skridskodag i -17 grader från 12-14. Sjukligt tråkigt men jag åkte väll de 3 obligatoriska varven d.v.s. typ 9km. Sen fuskades det lite och fick en biljett till (y)

Sedan upp till stallet, vila för Hans. Hämtade ut skoltröjorna, fett fula men vem bryr sig!


bild från nyår i k-holm


Kommentarer
Postat av: sofie

:o:o vi fick inte ha musik!

2010-02-11 @ 21:11:47
URL: http://sofiiezetterberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0