Jag överlevde

jag är nog världens lyckligaste människa just nu, jag överlevde dagen utan några större skador. Fick reda på att jag fick MVG på fysik provet iaf. Engelska provet gick ok, inte jätte bra och inte jätte dåligt.. men man får hoppas på det bästa. Lika var det med matten, konstiga uppgifter och flera olika svar blev väll resultatet, men men hoppas kan man ju alltid.. och jag överlycklig för att jag överlevde.

På ídrotten simmade vi, jag och Maja misade förra veckan så vi fick motionssimma den här veckan. 25 minuter fram och tillbaka i en bassäng som är typ 10 m lång, ingen höjdare kan jag säga. Men det var inte så jobbigt som jag trodde det skulle vara och det kändes extremt skönt efteråt.

Imorgon är det uppsatts delen av svenska NP, 3 timmars skrivning.. inte skoj! Har iaf laddat upp förådet med 3vitamin well och en fet godispåse, så överleva kommer jag?! Fast vet ni vad jag kom och tänka på?, tänk om jag dricker upp alla mina vitaminwell och äter mitt godis, vad händer då om det krisar och jag måste gå på toa, någon som vet?


Kommentarer
Postat av: Anna

Man får gå på toa så oroa dig inte ;)

2010-02-10 @ 20:52:12
Postat av: sofie

man får gå på toa :D

2010-02-10 @ 20:53:01
URL: http://sofiiezetterberg.blogg.se/
Postat av: JoffaJan

men gud, vad tänker dom där nere? Du kommer ju inte komma upp ur soffan? :O



haha, nej då, skojjisch ;D <3

2010-02-11 @ 20:45:08
URL: http://jfrolund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0