Jag <3 Fredagar

Det finns inget härligare än fredag, vi har sovmorgon till halv 10, har musik, No och så sluat vi typ halv 12. Idag är vi dessutom uppspel på musiken. jag och Marja ska spela och sjunga Det vackraste av Cecilia Vennersten. Ett lycka till kunde vara på sin plats nu! Sen har vi No prov i atom och kärnfysik, känner mig riktigt taggad då jag för första gången känner mig riktigt 100 på att jag kan det :)

Efter skolan drar jag och pappa till borlänge han ska köpa mc hjälm och jag ska in och köpa legpaint och magnesium på aubiose, sen blir det en sväng in på lager 70 i insjön och ska se om jag hittar några bas tröjor/ linnen.

Träningen igår gick bra, första gången i grupp med Roger och han skötte sig utmärkt trots skällande hundar och skojjiga människor på läktaren. Litet filmklipp kommer upp snart.


Kommentarer
Postat av: sofie

lycka till! :D <3

2010-02-05 @ 14:05:13
URL: http://sofiiezetterberg.blogg.se/
Postat av: Freddi

hahahahaa, jag körde också Det vackraste! :O:O <3

2010-02-05 @ 17:28:46
URL: http://fkallstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0