Dagensridpass

Galoppträning idag i lisselhedsbacken, gick som vanligt super bra. Ush det känns som om jag har börjat blivit bortskämd med att saker går så bra! Jobbade iaf på att få honom i en lägre form för att stärka upp ryggen vilket han accepterade riktigt bra. Den ökade traven går även frammåt, nu börjar han kunna på flera ökade travsteg (y)
Imorgon är det Tusse träning, sen tid dvs. 19.30, seeent! hoppas det blir markarbete, med mycket bommar då vi behöver jobba på det. Tar med kameran och filmar lite så ni mina kära bloggläsare kan få se och såklart för min egen skull också.

bilden får mig att längta tillbaka till sommaren ♥


Kommentarer
Postat av: Fanni

åh sommar(L) längtar, då kan man rida ut på långritt och allt:D nu äre en och halv meter snö ute så det går ju inte:( ;P

2010-02-21 @ 23:15:26
URL: http://mrsbroccoli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0