Träning, träning, träning

Sitter och pluggar på dressyr programmet så jag ska kunna den tills imorgon. Susanna tvingar mig nämnligen att rida upp för henne på grande imorgon. Eller ja det ska bli riktigt roligt faktiskt!
Efter det ska vi åka till torrvål, susanna ska fota mig och Hasse, sedan ska hon försöka lära mig att tömköra. Ska bli intressant att lära sig samt att se hur Hasse reagerar.

Idag fick han gå ett dressyr pass där jag jobbade på det Maria sa. Red fram på vägen och avslutade på ängen. Gick bra måste jag säga trots lite små damp utbrott och lite annat, men det går frammåt och jag börjar äntligen komma på hur jag  ska komma åt honom på ett riktigt bra sätt.


Super gammal bild på mig och Hasse:)


Kommentarer
Postat av: ulrika

SV: åå tack så jättemycket!

Och ja, det kändes som han skällde rätt mycke, el man märkte att han blev lite sur är man inte fatta:P Och det var ju inte helt lätt när man inte hörde ett ord han sa:P

2010-08-13 @ 22:51:01
URL: http://ulrikaasplund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0