godmorgon, var helt slut efter att jag kom...

godmorgon, var helt slut efter att jag kom hem efter ridningarna igår så det blev dushen, tvn och en tidig kväll för min del. Grande var grymt rolig att rida måste jag säga. Vi trimmade dressyr på ängen och det är alltid lika roligt med hästar som är riktigt bra utbildade:) lite skillniad sen han var ridskole häst! Skuttade även över ett nedfallet träd, riktigt kul då han sög tag i det och taxerade helt själv. Susanna red helge och han gick super fint väldigt kul att se framstegen han gör. idag ska jag vara valp vakt och sedan ha lektion. Ska försöka hinna med att blogga också :D


Kommentarer
Postat av: Susanna

Han är fin när han vill och när han känner att han inte kan komma undan ;) kom ihåg tränset imorn så ska jag försöka komma ihåg sadlarna. Tar med min med ifall den inte passar.

2010-08-03 @ 11:45:18
URL: http://supersus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0